کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316509 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

محدودیت پرداخت کارتی مشتریان 4 بانک

یک مقام مسئول شبکه بانکی با اشاره به حذف شرکت فناوران انیاک از شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیک بانکی گفت: دارندگان کارت‌های 4 بانک تنها می‌توانند با پایانه‌های فروش همین بانک‌ها پرداخت الکترونیکی وجه انجام دهند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ یک مقام مسئول شبکه بانکی اظهار داشت: شرکت خدمات پرداخت فناوران «انیاک» که ضعف سیستم‌های امنیتی و عملکرد مدیریتی آن در زمستان سال گذشته موجب افشای اطلاعات تعداد زیادی از کارت‌های بانکی شد، نتوانست در مهلت تعیین شده برای رسیدن به سطح مطلوب امنیتی و سیستمی، خود را با استانداردهای تعیین شده از سوی شاپرک تطبیق دهد و به همین دلیل از صبح روز ششم دی ماه عملاً از جمع شبکه ارائه دهندگان خدمات پرداخت حذف شد.
وی افزود: با توقف فعالیت انیاک، پایانه‌های فروشگاهی بانک های تجارت، رفاه کارگران، پست بانک و کشاورزی تا اطلاع ثانوی از گردونه پرداخت شتابی روی پایانه های فروشگاهی خارج خواهند بود و تنها با کارت‌های بانک‌های خود عمل پرداخت الکترونیکی را در دستگاه‌های pos انجام می‌دهند.
به گفته این مقام مسئول بانکی، به این ترتیب دارندگان کارت‌های بانک‌های نامبرده تنها می‌توانند با پایانه‌های فروش همین بانک‌ها عملیات پرداخت الکترونیکی را انجام دهند گرچه این محدودیت به هیچ وجه شامل دریافت پول یا سایر عملیات دستگاه‌های خودپرداز یا همان دستگاه‌های ATM نمی‌شود و دارندگان کارت‌های بانک‌های کشاورزی، پست بانک، رفاه کارگران و تجارت همچنان می‌توانند از خدمات شتاب روی خودپردازها بهره‌مند شوند.
به گزارش فارس وی یادآور شد: شرکت شاپرک که حکم بازوی نظارتی بانک مرکزی بر عملکرد و سیستم‌های امنیتی شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیکی یا همان «PSP» ها را دارد، در اولین اقدام نظارتی به نیابت از نهاد حاکمیتی ناظر بر بازار پول و شبکه بانکی کشور یعنی بانک مرکزی، پس از اینکه شرکت انیاک موفق به رفع ضعف‌های موجود در سیستم و هماهنگی با استانداردهای تعیین شده نشد، مجوز فعالیت شرکت مذکور در این زمینه را تمدید نکرد تا از ادامه فعالیت بازبماند.
به گفته این مقام مسئول در شبکه بانکی، گفته می‌شود پایانه‌های فروشگاهی متعلق به این شرکت سهمی 7 درصدی از کل پایانه های موجود در کشور را به خود اختصاص داده بودند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12738 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/10/10 تعداد مشاهده: 1426
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر